bbb

Stížnosti

Reklamační řád:

1. Kupující může žádosti o reklamace spojené s uzavřenou Smlouvou zasílat Prodejci na
adresu info@sprzetowo.pl nebo písemně na adresu Prodejce.
2. Náležitě vyplněná reklamace musí obsahovat alespoň: 1. jméno, příjmení, adresu, email
Kupujícího, 2. datum uzavření Smlouvy, ze které nárok na reklamaci vyplývá, 3. předmět
reklamace s uvedením požadavku Kupujícího, 4. všechny okolnosti potvrzující oprávněnost
reklamace
3. Pokud informace uvedené v reklamaci nejsou úplné, Prodejce se před posouzením
reklamace obrátí na Kupujícího s žádostí o její doplnění v patřičném rozsahu.
4. Prodejce posoudí reklamaci v termínu 14 dní od jejího obdržení ve správné formě.
5. Odpověď na reklamaci je odesílána na emailovou adresu, kterou Kupující uvedl, nebo poštou
na adresu Kupujícího.
6. Doporučujeme přiložit reklamační protokol, který lze stáhnout níže.

Ke stažení:

Odkaz ke stažení formuláře stížnosti.

nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper.pl